top of page

brändiuudistus

ASIAkkaan haaste

Valmennusyhtiö Varapuu järjestää rahaan, talouteen ja sijoittamiseen liittyviä valmennuksia. Asiakkaan toiveena oli uudistus, joka toisi yrityksen taidot ja potentiaalin esille houkuttelevasti ja erottuvasti. Mahdollisuuden nostaa brändi seuraavalle tasolle.

 

Tavoitteena oli tehdä brändiuudistus, jolla on syvempi ajatus, syvempi tarkoitus. Vaikuttaa katsojaan jättämällä vahva muistijälki ja herättää keskustelua piiloelementtien kautta. 

Toteutus

Vahvan strategian avulla pystyimme luomaan Varapuulle rohkean ja erottuvan brändin tukemaan arvoja ja tavoitteita. Brändistä rakentui houkutteleva ja arvokas. Uusi brändi-identiteetti skaalautuu nyt tunnistettavasti kaikkiin Varapuun materiaaleihin.

Lähtökohta, vanha ilme

Taustatyö

Jokainen projekti lähtee liikkeelle perusteellisesta taustatyöstä.

Suunnittelu & Ideointi

Jatkuva kehitys & yhteistyö

bottom of page