visuaalinen & taktinen brändiuudistus

Pakkaukset_tiivis.png

ASIAkkaan Palaute

"Projekti onnistui kaiken kaikkiaan erinomaisesti. AIM Visualilta sai todella hyvää ja ammattimaista palvelua. Se mitä me emme tienneet tai osanneet, AIM Visual tiesi ja osasi. Heillä oli todella hyvä näkemys siitä, kuinka brändiä pitäisi ilmentää eri tavoin niin käyntikorteissa, pakkauksissa kuin nettisivulla. Saimme kaiken mitä toivoimme ja vähän enemmänkin. Toiminta oli asiakaslähtöistä ja tiivistä, ideoita sparrattiin edestakaisin kunnes kaikki osapuolet olivat tyytyväisiä. AIM Visualilla oli todella osaava porukka, sieltä sai kaikki mitä brändille tarvitsimme"

- Sami, Luxtaste

Klikkaa kuvasta

Roll-up.png

Toteutus

Toteutimme Luxtastelle brändiuudistuksena pakkaussuunnittelun, proteiini-automaatin visuaalisen ulkonäön, nettisivut ja yritysmateriaalia kuten käyntikortit, roll-upin ja lomakepohjat. Halusimme luoda lopputuloksesta visuaalisesta vahvan ja voimakkaan, unohtamatta piiloelementtejä.

Luxtaste_logo_mockup_aimvisual.jpg
Logon_tarina_luxtaste_aimvisual.jpg

Symbolin tausta-ajatuksia:

Artboard 1 copy.jpg
Artboard 1 copy 2.jpg
Artboard 1.jpg
mockup_macbook.png