moodboard

Miten Hatsolon vaikutus ihmiseen konkretisoituu? Mikä on se tunne, joka välittyy? Millainen on se hetki, kun kuulija havahtuu ja ymmärtää jotakin tärkeää omasta itsestään? Kun hän innostuu itsestään uudelleen. Hatsolon persoonassa, historiassa, tarinassa ja tavoitteissa oli jotakin pysäyttävää. Pyrimme tuomaan sen ainutlaatuisen energian ja olemuksen kaikkiin brändin materiaaliin.

pääkuvien muokkaus

Kuva asiakkaasta

Kuvapankkikuva

+

tuotteita

Hatsolon ydinajatusta välittävät myös brändituotteet.

Tuotteet ovat myynnissä mm. asiakkaan verkkokaupassa ja keikoilla.

pääteemat

Brändin ympärillä pyöri monia aihepiirejä, joten kokonaisuuden selvennykseksi tiivistyi lopulta vain kuusi eri teemaa. Teemojen alle luotiin kortit, työkirjat ja tulevaisuudessa myös muita materiaaleja kuten vaatteita. Teemat selkiyttävät asiakasta valitsemaan juuri hänen tarvettaan kuvaavat tuotteet ja palvelut.

  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn

Nettisivujen toteuttaja Sininen Härkä.

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook

hello@aimvisual.fi

© 2016-2020

AIM Visual Oy, Helsinki