brandbook_kansi_aimvisual_1.png
brandbook_sisasivut_aimvisual_2.png

moodboard

Miten Hatsolon vaikutus ihmiseen konkretisoituu? Mikä on se tunne, joka välittyy? Millainen on se hetki, kun kuulija havahtuu ja ymmärtää jotakin tärkeää omasta itsestään? Kun hän innostuu itsestään uudelleen. Hatsolon persoonassa, historiassa, tarinassa ja tavoitteissa oli jotakin pysäyttävää. Pyrimme tuomaan sen ainutlaatuisen energian ja olemuksen kaikkiin brändin materiaaliin.

Näyttökuva 2020-4-13 kello 16.57.18.png

pääkuvien muokkaus

Kuva asiakkaasta

Näyttökuva 2020-3-24 kello 4.40.44.png

Kuvapankkikuva

+
patrick-tomasso-D6Bk1A3-gMA-unsplash_p.j
Hatsolo_kuva_2_photoshop_graafinensuunni

tuotteita

Hatsolon ydinajatusta välittävät myös brändituotteet.

Tuotteet ovat myynnissä mm. asiakkaan verkkokaupassa ja keikoilla.

3_valkoinen.jpg
huppari.png
lippis_hatsolo_aimvisual.png
supersankarikortti_2_hatsolo_aimvisual_b
supersankarikortti_1_hatsolo_aimvisual_b

pääteemat

Brändin ympärillä pyöri monia aihepiirejä, joten kokonaisuuden selvennykseksi tiivistyi lopulta vain kuusi eri teemaa. Teemojen alle luotiin kortit, työkirjat ja tulevaisuudessa myös muita materiaaleja kuten vaatteita. Teemat selkiyttävät asiakasta valitsemaan juuri hänen tarvettaan kuvaavat tuotteet ja palvelut.

hatsolo_workbook_aimvisual_brandisuunnit
hatsolo_workbook_aimvisual_4.png
hatsolo_workbook_aimvisual_5.png
hatsolo_workbook_aimvisual_7.png
hatsolo_workbook_aimvisual_7.png
hatsolo_workbook_aimvisual_3.png
hatsolo_workbook_aimvisual_6.png
phone_mockup_ig_2.png
  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn
nettisivut_yhteistyossa_sininen_harka_ai

Nettisivujen toteuttaja yhteistyökumppanimme

Sininen Härkä.