Me luomme brändejä
Me luomme brändejä
jotka pysäyttävät kadulla, puhuttavat bussipysäkeillä ja koukuttavat mukaan tarinaansa.
jotka pysäyttävät kadulla, puhuttavat bussipysäkeillä ja koukuttavat mukaan tarinaansa.
Lue täältä
mitä sinun tulisi tietää brändäyksestä juuri nyt. Valotamme myös töidemme taa ja kerromme kuumimmat uutiset.
Miten herätämme brändisi eloon? -metodimme
MIhin uskomme?
Meidän arvomme ovat rohkeus, intohimo ja tinkimätön laatu. Me uskomme, että jokaisen yrityksen ytimessä on hiomaton timantti. Se ei ole välttämättä vielä päässyt esille tai on hukkunut kaiken muun tekemisen alle. Timantilla tarkoitamme yrityksen ydinajatusta. Se on se juttu, miksi yrityksesi on olemassa. Se, miten yrityksesi auttaa muita ja mitä se haluaa tuoda maailmaan.
selkeyttä liiketoimintaasi
Olemme luoneet metodin, joka saa usein asiakkaamme entistä innostuneemmaksi omasta yritystoiminnastaan. Sen avulla koko brändiuudistuksen prosessi on ymmärrettävä, selkeä ja pureutuu tärkeimpiin kohtiin brändissäsi. Säästät moninkertaisesti aikaa ja energiaa, kun asiat tehdään kerralla tehokkaimmalla tavalla. Kaikki viestintä on tuotettava ydinajatuksesta käsin. Vain silloin viesti on kuulijalle merkityksellinen ja iskevä. Tällöin myös viesti on luotettava ja rehellinen.
Prosessin tuloksena syntyy syvälle iskevän brändi. Se on visuaalisuudeltaan houkutteleva ja olemukseltaan selkeä sekä asiakkaillenne, että yrityksessä toimiville. Prosessi tuo siis usein myös laajempia liiketoiminnallisia hyötyjä, toisin kuin pelkkä ilmeen uudistaminen. Kun kokonaisuus on valmis, annamme lopuksi selkeät yksinkertaiset ohjeistot, joiden avulla viestintää ja markkinointia on helpompaa toteuttaa tulevaisuudessa.
Brändisi on sitä heikompi mitä heikommin ydin on selvillä
Miksi?
Me uskomme siihen, että mikä vain on mahdollista, kun yrityksen timantti saadaan hiottuna näkyville. Meidän missiomme on herättää eloon se, mitä ei ole vielä olemassa. Antaa värit, muodot ja ääni niille tarinoille, joita brändisi jo odottaa päästä kertomaan maailmalle.
- Siksi me teemme tätä.
Joskus asiakkaalla on näkemyksiä tai ajatuksia, joskus asiakas luottaa työn ja ideoinnin täysin käsiimme, mutta lopputuloksen on oltava aina sellainen, josta me innostumme yhtä paljon, kuin asiakkaamme.