• LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook

hello@aimvisual.fi

© 2016-2019

AIM Visual Oy, Helsinki

Visuaalinen & taktinen

Brändipaketti

Kaipaako yrityksesi brändi uudistamista vai oletko kenties lähdössä liikkeelle puhtaalta pöydältä? Olet oikeassa paikassa! Tutustu pakettiimme alla.

Kattava taustatyö

Kysymyspohja asiakkaalle ja/tai aloituspalaveri

AIM-tiimin sisäinen taustatyö

Ydinajatus

Ytimen ja kokonaisuuden hahmotus

Mitä halutaan viestiä

Tunne & tarina

Miten viestitään

Moodboard

Ohjeistot

Brändin kokonaiskuva

Graafinen ohjeisto

Visuaalinen ilme & olemus

Värimaailma

Kuvamaailma ja pääkuva

Typografia (fontit)

Mockupit (kuvat miltä brändi näyttää yritysmateriaaleissa)

Lisäksi valinnaiset yritysmateriaalit:

Taittoesite

Flyer

Roll-up

Tuotetarinat

Käyntikorttisuunnittelu

Digitaalinen työkirja

Monisivuinen

esite/ opas/työkirja

Somekuvat

Jokin muu? Ehdota

 

Vaiheet

Jokaisen vaiheen kohdalla kysymme mielipiteitäsi ja hyväksytämme materiaalit

Valitut materiaalit
Suosittelemme konkreettisten materiaalien tekoa brändisuunnittelun yhteydessä

Jatkossa
Meiltä voi tilata erilaisia yritysmateriaaleja tuntityönä. Halutessasi voit toteuttaa niitä myös itse tai muiden kanssa. Ohjeistojen ansiosta brändi pysyy vahvana ja yhtenäisenä kaikissa kanavissa.

Suurin osa ostopäätöksistä tehdään brändin välittämän tunteen perusteella. Jopa 90% brändistä on tunnetta. Tiedätkö minkä tunteen yrityksesi brändi herättää?

Kun brändisi on selkeä, luotettava ja asiakkaillesi tuttu, pystyt luomaan heihin erityisen kestävän suhteen. Vahvan brändin päälle voi myös laittaa suuremman hintalapun.

Monella yrityksellä on timanttinen bisnesidea, mutta idean ydinajatusta, sitä brändin herkullisinta ominaisuutta ei osata tuoda vaikuttavasti esille. Me olemme täällä sitä varten.

Brändisuunnittelun tai -uudistamisen ei tarvitse olla monimutkaista. Me toimimme selkeillä stepeillä ja tiedät aina missä mennään. Keskitymme alunalkaen tärkeimpiin ydinasioihin, jolloin pystytään minimoimaan harha-askeleita ja maksimoimaan tuloksia.